Dobrovolný příspěvek na provoz

Zdravím všechny čtenáře těchto stránek ,
Dnes bych k vám měl poněkud netradiční sdělení. Od založení těchto stránek už uplynul nějaký čas. Stránky jsem zakládal s tím, že tu především známí najdou to, co bych jim jinak musel opakovaně psát do mailů. Stalo se ovšem to, že web nabral na oblíbenosti a návštěvnost se mnohonásobně zvýšila. Jako první jsem zaplatil doménu, aby stránky byly dohledatelné a vy nemuseli zadávat šílenou adresu. Nedávno však návštěvnost stoupla natolik, že jsem byl nucen zalatit i rozšířené služby. Jinak by se lehce mohlo stát, že po pár dnech od začátku měsíce, by se vám již stránky nezobrazovaly. To znamená, že náklady na web teď ročně činí zhruba 1300kč.

Není to moc, ale když máte rodinu, je to výdaj se kterým je třeba počítat. Ačkoliv jsem měl nabídky na umístění placené reklamy, všechny jsem zdvořile odmítl. Nemám rád reklamy (re-klamy… opakovaný klam). A tak chci, aby i vy jste si mohli číst v klidu a bez otravných hloupostí. Pokud by chtěl někdo z vás čtenářů na provoz stránek dobrovolně přispět, pak tak může učinit převodem na účet: 162012418/0600.

 Přispět lze samozřejmě jakoukoliv částkou. Pokud by měl někdo zájem přispět částkou větší než 400kč může do zprávy příjemce uvést svou adresu a já mu rád pošlu něco z mých výrobků jako poděkování. Abych doplnil případné dotazy: roky jsem si od svých klientů nebral žádné fin. prostředky ani za čas ani za léčení. Jediné co si platili, byly odebrané přípravky k léčbě. Nově jsem nasadil taxu 100kč za hodinu konzultace jakožto kompenzaci za čas. NIKOLIV za léčení! Abychom si rozuměli…. běžná taxa je co vím 300 - 700kč. Za konzultace po mailu a diagnostiky na dálku nepožaduji nic (není problém denně napsat 10 až 50 mailů). Já nemám potřebu na někom vydělávat, ale tato částka mi alespoň částečně kompenzuje čas, který bych jinak mohl trávit třeba opravami našeho domečku. A zároveň tím eliminuji některé lidičky, co si mě chtějí „zdarma vyzkoušet“ (ano takoví opravdu jsou) a nebo ty, kteří si myslí, že čaruju nad ešusem a oni nemusí udělat nic. Ten, kdo se chce opravdu léčit pochopí, že je to o práci jak léčitele tak klienta.


 Ještě doplnění pro představu. Studiem stránek na webech, knih, vypracováváním diagnostik a léčením strávím týdně průměrně 25-40 hodin. Je to nekončící studium a mne baví.
Proto bych byl rád, kdyby stránky nadále přinášely radost vám i mě :-) .
Přeji vám krásný slunečný den a děkuji za pochopení. Přeji vám z celého srdíčka aby to vaše bylo naplněné láskou a porozuměním :-)

Váš Pavel V.