Blíženec je diagnóza

Blíženec je diagnóza.

 

Po tom co se jednomyslně obě moje já shodly na tom, že mám napsat tento článek, byl vybrán zástupce, který jej sepíše... samozřejmě za vydatného přispění a překřikování druhého já :-)

 

Ano, vím, zní to jako schizofrenie na druhou, ale tak to blíženci prostě mají :-) Už ani nevím, kolikrát jsem slyšel povzdech: „Noo jooo... blížence mám doma.“ Většinou doprovázené mávnutím ruky a výrazem v ksi... obličeji... že víc netřeba dodávat...

 

Kdo není narozen ve znamení Blíženců, asi jen těžko pochopí, co to je, když máte v sobě dva póly... věčně se dohadující bytosti. Jistě, zvenku to ostatním přijde nepochopitelné, jak může někdo tak rychle střídat nálady a rozpoložení. No, věřte mi, jde to tak nějak samo. A zevnitř to vůbec není nelogické... tedy většinou. Ale vysvětlit někomu, co se v nás odehrává? To je téměř nemožné.

Dalo by se říct, že blížencům neustále v hlavě proudí dvě souvislé linie myšlenek. Vzájemně se prolínají, málokdy shodnou a výkyvy způsobují, že když jde jedna linie nahoru, jde druhá dolů. A pak se samozřejmě vystřídají. Dostat to pod kontrolu dost dobře nejde... nezbývá, než se s tím smířit. Což je pro Blížence samozřejmost, ale okolí neví, na čem je :-)

 

Nicméně má to své klady. Kupříkladu velmi rychle umíme situaci „prohlédnout“ z různých úhlů pohledu.

Máme smysl pro humor jako málokdo jiný a není s námi nuda. Navíc bez neshody s konvencemi partnerovi / partnerce splníte tajné přání mít v posteli dva / dvě :-D No a jsme i velmi družní a celkově zábavní. Umíme se skvěle ponořit do hrané role, udělat ze sebe šašky (ano, byli by z nás skvělí politici, ale na to zas málokdy máme žaludek).

Faktem je, že někdy nám dělá problém přijít na to, co chceme, ale jakmile se na tom naše já shodnou, pak jedeme jako buldozer a tou dvojitou (a více) silou svého dosáhneme neuvěřitelným zápalem a rychlostí, což nám dává dost prostoru na hledání dalšího cíle :-)

Dalším nepopiratelným kladem je blíženecká schopnost rychle se zorientovat a taktéž všímavost je silnou stránkou většiny blíženců.

 

Uznávám, že život s blížencem není určitě jednotvárný, ale přeberte si sami, jestli byste stáli o něco jiného :-) A všichni víme, že každé znamení má to „své“ :-) Asi nečekejte články o dalších znameních... leda byste je napsali sami... 

 

Já jsem blíženec. A víte co... je to fajn :-)

 

Krásné dny. Pavel V