Co se stalo

Dobrý den vám všem,

 

 přiznám se, že mne velice příjemně překvapil váš zájem na provozu stránek a všem tímto děkuji za vaše příspěvky. Velice si toho vážím a cením. Je to neskutečný pocit vědět, že ta práce není tolika lidičkám lhostejná a že vám to něco dává. Mám v hlavě další články a snad se brzy dostanu k tomu je sepsat a vložit na web :-).

 

 A teď k provozu webu. Možná jste si všimli, že nově je na stránkách nepatrný odkaz na provozovatele tedy webnode. :-D a já vám to rád vysvětlím. Pro to, abych mohl editovat (vkládat a upravovat) stránky, mám určitý limit dat. Pokud jej návštěvníci webu vyčerpají, musím čekat do začátku dalšího měsíce, než mohu něco se stránkami dělat. I to byl právě důvod, proč se provoz stránek prodražil. Z 1GB jsem koupil 3GB... ovšem co se nestalo. Po uveřejnění mého článku  "Otevřete oči protože všechno je jinak" na několika dalších webech, se návštěvnost tak zvedla, že 10. dne v měsíci jsem již neměl možnost editovat. Nicméně po několika mailech s technickou podporou webnode jsem se dozvěděl, že povolím-li reklamu na poskytovatele, tento problém bude vyřešen. Přiznám se, že s touto reklamou osobně opravdu problém nemám :-). Né, že bych neměl pár připomínek, nicméně je faktem, že stránky jsem si tu zvládl udělat sám a jejich editace je primitivně snadná a to mi opravdu vyhovuje. Navíc si většina lidí zvykla na šablonu s podivně "veselým" čmelákem :-). Vlastně se stal jakousi ikonou stránek :-). Provoz stránek se tedy již více nebude zdražovat protože limit byl nastaven na neomezený. Nicméně ani nezlevní, protože bych neměl stránky zálohované plus další výhody. Nabídky na to přejít k jinému provozovateli jsem po delším přemýšlení odmítl. Protože jak jsem psal.... na webnode je přece jen vše dost snadné a já bych vkládáním přes kódy a jánevimco asi přišel o spoustu času a nervů... a všichni by jsme přišli o čmeldu :-). Cítím jako povinnost vám tyto skutečnosti sdělit. Mám rád jednání na rovinu a tak píšu jak to je :-).

 

 Krásný den vám všem a děkuji za pochopení. Pavel